2 uttalanden jag är osäker på om jag kommer hålla

Med den tveksamhet och osäkerhet som sig bör när det gäller mig så har jag nu konstaterat 2 saker:
1. Säsongen är över! Sista tävlingen blev Svanesunds och sista loppet blev Roslagshösten, så har jag iallafall tänkt mig just nu. Sen återstår ju Sista Chansen som jag tidigare tänkt mig köra, men chanserna att jag ska stå på startlinjen i Ramnäs känns försvinnande liten. Sen är det också CX i Kungsträdgården som jag körde ifjol och kanske får för mig att ställa upp i igen, får se när det väl är dags. Men det ser jag för min del i och för sig inte som en tävling, utan mer som ett jippo.

Träningmässigt har jag dock gått över till ett mer spontantänk där strukturerade pass får stå åt sidan till mer utav att köra vad jag känner för när jag känner för det, bara för att hålla igång lite. Detta fram tills vädret blir alltför höstruskigt och det är dags för totalvila och ladda om inför nästa säsong, vilket leder mig till...

2. Nu blir jag veteran/gubbe/H30! Det är inte första gången jag tänkt mig att köra H30 kommande säsong, det är 3:e och jag har varit mer fast besluten om det tidigare. Men någon gång skall det ske och just nu är både inställning och förutsättningarna runt om sådan att jag officiellt är inställd på H30 kommande år.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews