Mållös

Det där med att cykla utan att ha egentliga mål framför mig är verkligen inte min grej!

Konstaterar snabbt att cyklingen är något som för egen del drivs väldigt mycket av tävlingsinstinkt, och utan tävling framför ögonen så tappar jag lätt drivet. Tycks också som om benen tappat drivet samtidigt, för sällan har jag väll kännt mig så försurad i benen så länge som nu.

Försöker hitta lite glädje i att köra cross och hitta nya vägar, och det fungerar till viss del, men ärligt talat är det troligen mest för att jag har någonstans i bakhuvudet att det finns den där STHLM Cyclocross som jag eventuellt kan köra. Annars blir det mest vila när jag tänker mig att bara spontanköra de dagar jag känner för det. Det är visserligen en godkänd del av upplägget just nu men om det blir alltför slappt så blir det ingen poäng med totalvila lite längre fram så ett visst moment behöver jag ändå hålla igång.

Sen får jag hoppas på att de är lite snabba med att börja komma med lite hintar inför hur säsong 2012 ska se ut, så får jag något nytt att sikta in mig på.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews