Det kan vara dags att avrunda

I helgen är det dags att åka till Mora, eftersom Mora CK återigen håller Svealandsmästerskapen.

En intresant tempobanan på lördag som avslutas med en rätt rejäl backe upp til mål, bergsmålgång på tempo så att säga.

På söndag är det ett helt platt linjelopp förutom en knäppa vid varvning. Även där kör man dock en "bergsmålgång" så det gäller att vara snabb uppför om man vill vara med i slutet.

Detta kan bli mina sista lopp för säsongen då jag inte riktigt bestämt mig över Sista CHansen och Anundsloppet som återstår efter det. Som sista lopp vill man därmed också gärna kunna avsluta på en hög not. Vet inte om det är bara pga viljan eller om det är en faktisk sanning men jag tyckte ändå det började lukta lite formantydning imorse. Kändes liksom lite positivt i hela kroppen och jag tror också att genomköraren med Glasrikeresan kan ha varit riktigt bra.

Så nu är det bara att hoppas och sedan vara riktigt snabb de 2 gånger vi ska till tomteland!

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews