Anledning att vara glad!

(Obs, TdF spoiler)
En klart bra dag idag! Det hotande regnet uteblev helt och gav möjlighet till en tur på 4,5 timme som kändes riktigt bra. Det som framförallt var bra att det gick att gå på lite mer igen, både på puls och med attacker på watten. Ett 10seks besök på dryga 1000 snittwatt var det länge sen jag vågade mig på så det gav goda vibbar! Nu känns också deltagande i Vårgårda Velofondo lovande och något att se fram mot för fortsätter bara förbättringen så är jag i tävlingsskick igen till nästa helg!

Också väldigt roligt med dagens TdF etapp! Evans har varit någon jag har hållt på ändå sedan jag började cykla MTB 98, då körde även Evans MTB och var den jag följde mest. Hans enorma körning på tempot och välförtjänta slutgiltiga gula tröja känns som en välförtjänt belöning för en evig slitvarg!

Både på gårdagens och dagens etapp var jag löjligt uppspelt över Evans öde och nästan så glad som om man vunnit själv.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews