Högerkrok

På grund av kasst väder valde jag att sitta på trainern i
källarförrådet istället för att sticka ut på solo-distans pass.

Ville få så pass med tid jag kunde men pallade inte mer än 2 timmar,
vilket betydde att det blev ett sånt pass jag försöker undvika! Ett
pass som inte är långt nog för att få riktig distans-verkan, men
inte heller något hårt intervall-pass, blir bara trampad tid liksom.

Fick iallafall någon sorts verkan då det är tempocykeln som sitter
på trainern och därmed kan jag vänja mig och testa ställning. Bit
för bit hittar jag små förbättringar.

I min tristess testade jag olika sätt att greppa vattenflaskan, insåg
att jag alltid tar den från höger, klarar knappt att komma åt den
från vänster. Varför är jag så? Fler som känner igen sig?

Har också lessnat helt på Khamsin nu så jag jagar roligare
träningshjul. Har ni ett tips så hör av er! Klassiska kanttrådshjul
i stil med Campa Neutron är jag ute efter.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews