Inte helt väck

Även om det är länge sedan jag skrev något nytt så har jag inte
helt gått och grävt ner mig, inte ens begravd i intensiv träning.

Tvärtom så har jag förlustat mig i total vila den senaste tiden, en
vecka utan de minsta träning nu men lite svettig har man lyckats bli
ändå. Detta på grund av skön sol och värme men även på grund av
dykning med vithaj och bungy jump ifrån drygt 200 galna meter. Kort
sagt så är min semester i Sydafrika hittills mycket bra och
innehållsrik.

Även om blicken alltid följer de cyklister och cykelaffärer vi
passerar så är det med avslappnat sinne jag fortsätter min semester
och träningsuppehåll i några dagar till, jag hinner säkert få nog
av att sitta och svettas i en spinningsal eller cykla i kyla och
snöslask ändå.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews