Kass i Burseryd

Bloggar långt innan jag ens borde vara i mål på dagens linjelopp. Tror mycket väl att det kan ha varit rekord på hur tidigt jag flög av i ett linjelopp.

Gårdagens GP var jag inte heller bättre på men det var kanske mer väntat, har aldrig kört särskilt bra på Södra Hestra Sparbank GP. Desto bättre var Henrik Åbom som vann.

Både igår och idag handlade min kasshet om en chocköppning av pulsen, benen satt igen sig och sen började jag halka och så fort det blev lucka var jag så psykiskt ovillig att jag inte ens bet i för att täcka, bara sket i det och klev av direkt.

En kombination av dålig form och dåligt med tävlingslust, 2 fenomen som just nu matar varandra. Hoppas därtill på att kunna skylla på bröstsmärtorna och den misstänkta lungsäcksinflammationen, ska undersöks det på måndag. Klart är iallafall att det blir lite lugnt med tävlingar ett tag.

Vem vann Västboloppet då? Ja de är ju som sagt inte ens klar ännu men jag gissar på att Lucas Persson kommer ta det, troligen en bana hård nog för det, och han och hela Cykelcity verkade sura och revanschsugna när de inte vann GP't

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews