Viktigt att ha hemma

Lyckats hitta 2 produkter i den kemiska världen som jag blivit så pass imponerad utav att jag direkt bestämt att det är sånt som jag måste se till att ha hemma, båda inom kategorin rengöring.
 
Först var det Bike Shine ifrån Motorex som jag fick upp ögonen för. Rengöring och putsning/wax i samma sprayburk. Bara att ta bort den absolut värsta skiten först, sedan spraya på lite bikeshine och putsa av, sen glänser cykeln grymt snyggt!
 
Nästa produkt känns ännu mer otippad då Biltema inte direkt är en affär jag är stor fan utav. Men deras produkt med det simpla namnet Hand Care är grym! Rengöringsmedel/tvål i blandning med peeling. Bara att ta på och skrubba runt och sen skölja av så har man rea händer igen utan problem, även efter en kedjevård eller liknande.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews