Boun Anno

Nyår firas i Milano och att vara i italien utan cykeln är ju lite
udda. Bergen runt flygplatsen vid Bergamo lockade rejält!

Jag hittade en notis i Gazetta della sporta om cykel. Min italienska
begränsar sig till några få utvalda artighetsfraser men jag förstod
att det står om att Basso tränar i bergen inför Girot medans Lange
spelar golf på Hawaii "-Lance slöar utan cykel på Hawaii medans
Basso testar Cinque Terra" fick jag det till

I övrigt verkar inte GI-trenden nått Italien. Här är allt sötare
än sött å var frukost-buffé innehåller socker nog för att få ett
helt dagis sockergalna å speedade, vad sägs om Nutella-paj t.ex.? Men
kaffet är av äkta Italiensk standard, underbar Cappucino så jag tar
en zipp till

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews