Preliminärt program

Nu är det dags för spekulationeras och säsongsuppläggningens tid igen, SCF har släppt sitt preliminära tävlingsprogram för 2010

Jag tycker faktiskt det ser riktigt bra ut och det är gott om etapplopp på programmet igen vilket jag gillar! ToS, VSM och Glasrikeresan är tävlingar som jag själv ser fram emot lite extra.

En kort reflektering är att det ser ut som det detta år blir en större fokus på den senare delen av säsongen, åtminstone för min del då mycket utav tävlingarna jag vill fokusera på finns där. Blir en hård tid med Tour of Sweden, Glasrikeresan, Svanesunds 3-dagars (eller veterancup, vilket ser ut att gå samtidigt) och landsdelsmästerskap för att sedan runda av med Sista Chansen och Anundsloppet.

Planerar att titta igenom programmet lite noggrannare och börja snickra på mitt tänkte tävlingsprogram och lägga upp det här på bloggen, för att sedan bocka av tävling för tävling under säsongen med respektive resultat, som jag hoppas blir goda.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews