Tagna beslut, nu på pränt

Nu har jag äntligen tagit mina beslut för 2010. För att de ska bli lite mer officiella så jag inte kan hålla på och ändra mig och krångla så lägger jag ut dem här.

Tävlingsklass: Elit Vs. Veteran H30. Har inte riktigt motivationen för att pressa ett elitår igen, mer sug för att kunna vara med och utmana lite mer.
Klubb: Fredrikshof Vs. Valhall. Eftersom jag går till veteran går jag också tillbaks till Fredrikshof där jag känner lite folk i denna klass, också ändå dem jag tränat mest med.
Cykel: Stevens SLR Vs. Stevens SLC Team. Jag kanske är mer SLR i körstil men jag är ändå mer sugen på SLC team, snyggare och rappare
Vättern SUB7: Köra Vs. Inte köra. Jag är ingen randonneur, skulle tappa tålamodet om jag inte får attackera på 30mils åkning
Veteran SM: Par-tempo, Tempo, Linje. Skulle vara kul att satsa på alla, måste bara ha någon att köra par-tempo med...

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews