Restresa, någon?

Fick upp förhoppningarna något i helgen när det töade så fint och vägarna i Stockholmsområdet rann av i snabb takt. Visst, några vårkänslor var det inte, så naiv och förhoppningsfull är inte ens jag, men lite bättre cykelförutsättningar kände jag mig beredd att hoppas på iallafall.

Men direkt helgen var slut var det också slut på töandet, först kom det mer snö och sedan blev det kallt igen också, suck! Bara att fortsätta nöta i spinningsalen och på trainern i källaren.

Det blir iallafall ett rejält pass i spinningsalen till helgen. Då är det dags för Vasaloppsspinning och det är redan fullbokat så 21 pers ska käka banan, saltgurka och blåbärssoppa och köra spinning från Vasa-start kl 08:00 till förste man går i mål.

Förutom det börjar jag tappa tålamodet nu, börjar fullt allvarligt fundera på att helt spontant rycka mig en restresa till Teneriffa, hur många är på?

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews