Semester

Som bilden skvallrar om så har jag nyttjat semester till att njuta lite extra av min flickvän och vi har även passat på att förlova oss, så nu är man ringbärare.

Har 1 veckas semester extra utöver den vecka som användes till U6. Ser att vissa dårar aktiverar denna vecka med att köra GP-veckan i Skåne men är det något som jag kan undvara ifrån tävlingsprogrammet så är det en hel vecka med ElitGP-slit!

Istället har jag varit på hemmaplan och tagit det rätt lugnt, lite spontan träning med ganska kortare turer tidigare i veckan. Idag blev det däremot en 3½ timmes tur och i helgen följer jag nog upp med lite mer distans om vädret tillåter.

Även om jag inte alls misstycker eller misstrivs över mitt jobb så är semester livet, inga förpliktelser och bara vara!

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews