Tuff dag på U6

Trots att jag försökt mig på att formtoppa till U6 så var det med
kass motivation å halvdan form som jag inledde dagens 17 mil med 6
gånger i den rätt hyffsade backen

Formen kändes ju så lovande under slutet på förra veckan men sen
kom kråk-krax rösten och den kliande halsen under helgen så nu vill
det inte till 100. (vilket också gett den dalande motivationen) När
jag tyckte masterbilen körde tokfort för att kolla datorn och se att
det gick 35km/h så insåg jag att det skulle bli hårt!

Nu ligger jag och vilar och känner mig ändå rätt nöjd med att
lyckats gått med runt i klungan. Ännu mer nöjd får jag nog känna
mig efter att ha insett att en eker hade gått så 1/2 loppet kördes
med en bromskloss som tog i. Med det i huvudet kanske man kan vända
motivationskurvan också!

Gårdagens prologvinnare var nykorade tempomästaren Wetterhall och han
höll också ledartröjan trots att hans klubbkompis Daniel Patten tog
dagens etapp i en utbrytargrupp på 3 som alla var MagnusMaximus-åkare

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews