Torskat ett par Oakley

Det verkar som jag i Onsdags på ECI-milen helt har förlagt mina Oakley Half Jacket som jag varit så nöjd med. Har letat som en dåre på alla tänkbara ställen men får nog erkänna mig besegrad och bita i det sura! R.I.P.

Får bli att leva på nudlar ett tag framöver för jag har nu helt lyckats snöa in mig på Oakleys enorma utbud.

Modellvalet är iallafall klart, vill ha ett par Radar! Frågan är om jag ska ha range eller pitch linsen? Vilken färg ska det bli på bågen och på linsen? Dessutom funderar jag på om jag vill ha ett par custombrillor med etsat namn på glaset, eller ett par Photocromic linser som följer ljusskiftningar?

GAAAH! Man ska inte ge en sådan som mig för många valmöjligheter, det blir bara tok då!

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews