Det är de små detaljerna som gör det

Vissa kan kanske tycka att det är hemskt att modifiera en orginal Campa
och besudla med andra delar, men vem bryr sig?

Själv tycker jag att det blev riktigt läckert. Blå nokon bytte jag
till för ett par veckor sedan och nu har jag även skruvat på blå
KCNC keramiska trissor.

Kommer de lättare och keramiska trissorna göra någon skillnad då?
Inte testat ännu men svaret får ändå bli: Ger bling-faktor, that's
it!

Efter tiden i Sweich återanpassar jag mig nu till svalkan lite gradvis
genom att träna i värmen i spinningsalen. Höll ett pass igår där
jag lyckades köra på rätt hyffsat (med tanke på att låren var så
träningsöm att det gjorde ont när vår katt gick på dem) och idag
tänkte jag smita undan regnet och köra lite intervaller där inne.
1:or eller 4:or är frågan, kort kopiös smärta eller längre
utdragen plåga?

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews