Misslyckad helg

Hade tänkt mig att uppdatera aktivt och vara snabb ut med resultat från etapperna på Hammarö 3-dagars. Tyvärr höll inte den tanken.

Dels var det inget att skriva hem om för egen del då jag hade prickat en finfin formsvacka. Sen hade jag batteritorsk på mobilen så jag hade begränsad bloggmöjlighet. Som pricken över i-et så gav dessutom en havererad bil mig andra funderingar och bekymmer.

Hammarö bjöd iallafall som vanligt på snabba banor och såväl GP som linje avverkades med högt snitt. För egen del gjorde jag en halvdan prolog och ett dåligt tempo. Sen följde jag upp med att kasta av kedjan när jag stod still bakom en vurpa på GP't. Därmed fick jag se klungan flyga iväg redan på 2:a varvet.

Avrundade med ett linje där jag visserligen kunde ta mig runt med klungan men satt där och kände mig mest som en utfyllnad. Något marginellt aktiv lyckades jag vara men det kändes som det främst var när övriga i klungan bestämde sig för att ta det lugnt.

Nej, nu får förkylningen släppa helt så jag kan ladda om och hitta tillbaks till en stigande form igen!

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews