Ericssontermer = CCGF

De 2 senaste träningsdagarna har spenderats i spinningsalen som liten feghet för att köra ute under slutfasen av min förkylning. Dessutom kostar jag på mig att vara solskenscyklist vilket också gjorde att jag gladeligen höll mig inne när himlen vart svart och då och då bjöd på några blöta droppar.

Har hunnit med att få på Nokon vajrar/höljen på cykeln i samband med detta också. Detta gör att jag ser fram lite extra mot kvällens planerade backträning i Tullinge. Har gått och sneglat och dreglat över Nokon väldigt länge så det känns lite skönt att äntligen ha tagit steget, de enorma steget ut i det okända med ett nytt vajerset! ojojoj, hur ska det bli ;-)

Skandisloppet får jag följa på avstånd och hoppas på goda prestationer ifrån mina lagkamrater. Detta eftersom konkurrensen om de begränsade platserna i laget ifrån Valhall blev lite för styv för mig. Därmed har jag istället valt att satsa på Cykel City Grand Fondo i helgen, nära och bra!

Under backpasset idag ska jag testa den målgång de nu hunnit ändra till. Mycket ändringar på årets upplaga med ny start, nytt första backpris och ny målgång. Men det ser fortfarande ut som en rolig bansträckning och det känns som man har hyffsad koll eftersom det är en tävling på "hemmaplan".

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews