Dålig, Dålig, Dålig

Försökte desperat hitta ett klipp med Adam Alsings nya vinjett till "Vinn Adams Pengar" på Mix Megapol för att ha till denna bloggning, skulle nämligen säga ganska exakt hur passet gick.

Det var ren kaos i benen och pulsen, fanns ingen kräm alls att köra med! Tänkte ge mig på att köra 8mins intervaller innan det spinningpass jag skulle hålla. Jag genomförde visserligen mina intervaller men det var den klenaste puls jag varit med om på en intervall så jag vet inte om intervallerna ens gjorde någon nytta. Jag vet att pulsen inte är allt men det kan inte ha varit mycket watt som producerades heller så en wattmätare hade inte gett några mer positiva signaler ändå. Försökte verkligen köra på och pressa mig extra med diverse försök på tempoökningar, men de varade bara i några sekunder och det kändes som jag började få syra vid 20 slag lägre än vad jag höll på Trainer-DM.

Antar att man får bokföra det som ett dassigt träningspass och ha i åtanke att det är årstiden för dassig känsla nu. Blir till att lyssna på Mix Megapol imorgon och insupa känslan i låten; "Han vill bara slå dig, slå dig, slå dig. För du e så dålig, dålig, dålig"

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews