Lagt upp tävlingar inför 2010

När nu tävlingsklassen är bestämt och jag också har kommit igång och tränat med nya elitgänget och vi har även tittat på tävlingsschemat och tagit ut tävlingarna för Fredrikshofs elitgäng 2010, utifrån detta har jag sedan modifierat lite och tagit ut det som preliminärt får bli mitt egna tävlingsschema för 2010.

Det bygger dock på SCF's hittills rätt vaga tävlingsschema så det hinner säkert bli en del förändringar, såväl i vilka tävlingar som körs, när tävlingarna körs som vad jag själv väljer och har möjlighet att köra.

För i år har jag valt att lägga upp de tävlingar jag tänkt köra här på bloggen och har sedan som intention att tävling för tävling bocka av med resultat. Tänker mig också att uppdatera listan när tävlingsprogrammet blir lite mer satt i sten. Men jag känner det som en bra motivationsfaktor och press att lägga ut ett program för allmän beskådning så det är därför jag lägger ut en lista redan nu.

De tävlingar som är skriven med kursiv stil är tävlingar som jag inte känner mig särskilt säker på om jag ska köra eller inte. SM är till exempel inte riktigt en bana för mig när det är proffs man ska tävla emot, att det ligger i samma period som ett eventuellt 30-årsfirande gör inte saken bättre.

Läste också nyligen en artikel om att realisera sina mål och har därför valt att med fet stil markera de tävlingar som jag har tänkt mig att formtoppa till, få se hur det går.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews