Sliten…

Det är tur att det inte är tävlingsäsong nu, för jag skulle bli
avhängd på startlinjen. Något som jag tyvärr också vet hur det
känns ifrån en bister dag i Västerås på Punkt GP. Direkt efter att
Vacchi hade ropat upp mig till start så var jag också avhängd.

Fick iallafall någon sorts positiv respons idag då jag tittade till
rullen på trainern och konstaterade att gummi har segrat över metall.
Det syns kanske rätt dåligt på bilden men det är en urgröpning i
metallrullen av alla varv som däcket snurrat på trainern. Som det
kändes både på dagens intervaller och på gårdagens distanspass
(som också var ett första riktigt gemensamt pass med elitgänget) så
är det det dock troligen någon annan som har lånat trainern som har
gjort det, någon som är stark.

För trainerns skull så vore det trevligare om det kunde bli något
mer fundamentalt fel, något som gjorde den obrukbar, något som gav
mig en ursäkt att köpa en ny.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews