Så går det

Det tycks vara en typisk bestraffning, om man får vara frisk under
träningsperioden ända upp tills tävlingssäsongen börjar, då
kommer skiten lagom till de första tävlingarna.

Kvällen innan Östgötaloppet började halsen klia, vilket fungerade
under loppet men ledde till förkylning efter. Utan att vara 100% igen
så körde jag igår Hilleshögstempot där det visserligen kändes som
jag körde rätt hyffsat, men placering 31 av 38 säger ju nått helt
annat, 2,5 min efter vinnande Jimmy Röhn dessutom.
Resultat: http://www.skanecykel.se/userfiles/file/resultathilleshogstempot2010.pdf

Blodsmak samt bröst- och ryggont efter var väll ganska klassiska
syndrom efter ett kallt tempolopp. Vad som däremot var värre var
kvällen som tillbringades med total matthet, frossa, illamående och
att spy. Hoppades på att det skulle bli bättre när jag fått ur mig
maten men på morgonen visade det sig att jag var helt kraftlös och
dessutom hade svårt att äta. Nu har jag packat ihop mina saker och
ska bege mig hem istället för att rulla iväg till startlinjen. Så
kan det vara

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews