Kall, hal och fin förbrännigstur

Hade det inte varit för att det var min chans att få någon sorts träning i helgen så hade jag nog inte kört för det var riktigt kallt imorse. Innan vi åkte till Göteborg så bytte jag dessutom och tog av dubbdäcken i tanken att Göteborg skulle vara mer snö och isfritt, dum tanke! Förutsättningarna hade därför kunnat vara bättre.

Men hoppade upp ur sängen och direkt i cykelkläderna imorse, träning innan frukost för att boosta förbränning. Följde min plan om att dra rakt ut tills jag varit ute länge nog för att kunna vända samma väg hem. Hade tur med min väg för det blev en väldigt fin tur från Örgyte över Partille förbi Jonseryd. Träningsupplägget blev lilla kakan för att se till att hålla hög kadens och det var också ett sätt att hålla värmen lite bättre.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews