Till Götet

Det blir en tur till Göteborg i helgen. Tänker mig att ta med crossen ner och satsar nog på att jag ska kunna köra med dubbfritt. Hemma har jag fått dra på dubbarna den senaste tiden men i Göteborg vore det väll tusan om jag inte ska slippa dem.

Med hänsyn till flickvän så kommer det inte bli något distanspass och det innebär också att jag inte engagerar mig i att planera ut något speciell rutt. Jag får helt enkelt ta en väg som ser lagom ut och köra ut på den tills det är lagom tajming att vända. Brukar vara svårt att få en riktigt bra utdelning på pass där man inte riktigt kan vägen och vet vart man är på väg men jag planerar att köra det som ett högkadens pass efter att ha läst lite tips om träning för spurter och med tanke på att det nu är ett tag sedan jag körde pass strikt inriktat på kadensen.

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews