En riktigt nervös mes

Igår var det dags för en liten träningstävling i ESDUU och hur tänker Peter? Jo jag är så nervös och omotiverad för att börja köra i elit igen att jag håller på gå upp i limningen, för en 30mins träningstävling!?!?!

Hade stora problem hela arbetsdagen med att få mig själv att vilja åka ut till Vallentuna för att köra. Enorm mjölksyra, puls i halsen och avhängning kändes utlovat och inte det minsta lockande.

Var nära att jag använde kvällskylan som argument för att banga ur men istället lyckades jag motivera mig med hjälp av en sjukligt god brownie som fick mig på gott humör. Helt sjukt att jag ska behöva spänna mig och ladda så pass för en liten träningstävling!

Hoppas dock på att ag ska kunna slappna av mer inför nästa drabbning (som blir Östgötaloppet på Lördag) eftersom loppet kändes väldigt bra och den befarade avhängningen var inte alls hotande, faktum är att jag höll mig mycket på andra sidan klungan. Härligt att kunna vara med och köra offensivt och i attack-mode även när det står elit på startlistan.

Resultatlistan är inte uppdaterad ännu men det tycks som om den kommer finnas på denna länk: http://www.stockholmcf.se/esduu_resultat/esduu_2009_resultat.pdf

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Total Pageviews